Keresok sorrendiségének befolyásolása
A weblap kialakítás még nem vonja maga után automatikusan, hogy a weblapot látogatni is fogják. A weblap látogatottságának a növelését a legkönnyebb elérni ha meglévo ügyfeleinknek, plusz funkciókat adunk a weblapon keresztül. Kiértesítjük Oket, hogy a weblapunkon keresztül elérhetik azokat és ezáltal máris elértük, hogy van egy rendszeres látogatói bázisunk akik ha jó a weblap és jók a rajta keresztül elérheto funkciók akkor azt használni fogják illetve tovább terjesztik ismeretségi köreikben.
A látogatottság növelésnek több más módszere is létezik. Ezek közül talán a legismertebb és a legtöbb látogatót vonzó módszer a keresomarketing. Ennek komoly tudományos módszerei vannak manapság az egyik legdivatosabb ágazatnak nevezheto az internetes szolgáltatások közül.
A keresokben biztosan a felsorolás elejére kerülni a fizetett kulcsszavak használatával lehet.
A cég kiválasztja a megfelelo kulcsszavakat és azokra árajánlatot kér. Az árajánlatot minden keresonél külön - külön meg kell kérni. Az árajánlat birtokában kialakítható a megfelelo kulcsszó stratégia, mely segítségével eldöntheto hogy melyik kulcsszavakat érdemes használni. Itt nyilvánvalóan nagy szerepet kap a kulcsszóra kapott egyedi árajánlat, ezért ezt csak a kulcsszavakra kapott árajánlat függvényében lehet kialakítani.
Kereso marketing stratégia kialakításban komoly segítséget tud jelenteni egy olyan cég tudása amely már túl van több sikeres kereső struktúra kialakításán és keresőkre alapozott kampányon.
Keresőmarketing szolgáltatásunk tartalma:
Weblap kialakítás vagy átalakítás a kiválasztott kulcsszavak alapján
A másik módszer a weblap illetve az egész weblap struktúrájának olyan módon történo kialakítása hogy az a keresok szája íze szerint épüljön fel, azok számára értelmezheto, legyen. Ennek választása esetén, néhány helyen kompromisszumokat kell kötni a weblap kialakítása során.
Sajnos a kereso programokat nem készítették fel minden látványos weblap díszítési megoldásra, ezek közül nem mindegyiket tudják értelmezni. Amennyiben nem tudnak értelmezni egy weblapot az olyan, mintha be sem került volna a tartalomjegyzékükbe, ezért kereséskor fel sem ajánlják az ügyfelüknek. Az ilyen weblap tulajdonosa csak az elozo pontban leirt kulcsszó vásárlást, tudja használni a sorrendiség befolyásolására.
Amennyiben valaki rá szánja magát a weblapjának átalakítására úgy biztosan elorébb hozza a weblapját a keresok találati sorrendjében, de ebben az esetben nincs semmilyen pozíció amit garantálni lehetne. Ezek a módszerek mindig és folyamatosan változnak, illetve kereso programonként különböznek.
Cégünk vállalja :
A kulcsszó optimalizálás eredménye nem garantálható és változó az is hogy menyni idő alatt lehet jó eredményt elérni vele. egy egy weblap változtatás lehet hogy másnap de az is lehet hogy csak 2-3 hónap mulva hozza meg a gyümölcsét. A keresők is fejlődnek és változtatják értékelési módszereiket ilyenkor mindig követni kell őket a weblap kialakítás során is.
Az elérhető eredmények azonban kárpótolják az embert. Cégünk a google keresőt tartja a leggyakrabban használt keresőnek ezért arra optimalizálta a weblapját.
Cégünk weblapja a következő kulcsszavakra lett optimalizálva: